مشکل اصلی من سر مادربورده !!! یه مادر بورد خوب میخوام تا 85 تومن که گرافیک آنبوردشم قوی باشه !!! چیزی سراغ ندارید ؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
مشکل اصلی من سر مادربورده !!! یه مادر بورد خوب میخوام تا 85 تومن که گرافیک آنبوردشم قوی باشه !!! چیزی سراغ ندارید ؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
HWBOT Crew
دوست عزیز شما می تونید بازم از دوستان پرس و جو کنید ولی من خودم به شخصه فکر می کنم AMD در چیپ های آنبورد بی رقیبه...!!! (هرچند اهل اینتل هستم!!) حتی G35 هم توانایی رقابت با این چیپ رو نداره...!!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط D J V A H I D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همین 780G از HT 3.0 پشتیبانی می کنه... قدرت گرافیکیش در حد کارت رادئون 3450 است...
به علاوه در آینده هم می تونید با خرید فنوم و کارت رادئون سازگار از تکنولوژی هیبرید استفاده کنید که تاثیر قابل توجهی در کارایی سیستم خواهد داشت...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
موفق باشید...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
D J V A H I D (24-12-08), Labyrinth (24-12-08)
عضو VIP شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Olesius برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبا تشکر از راهنماییهای بی نقص شما... اگه ممکنه چند مدل از چند برند مختلف 780G بزارید اینجا تا یکیشو انتخاب کنیم... اگه هم لینکشو بدید خوبه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks