راستی مدل بهتری برای مادربرد سراغ ندارید !!!
این فاکسکون و ازراک که معرفی کردید چیز ویژه ای نبودهاااا
تو مایه های msi p55gd65 که برای core i5 زدن چیزی سراغ ندارید !؟
کاربر شهرسختافزار
راستی مدل بهتری برای مادربرد سراغ ندارید !!!
این فاکسکون و ازراک که معرفی کردید چیز ویژه ای نبودهاااا
تو مایه های msi p55gd65 که برای core i5 زدن چیزی سراغ ندارید !؟
منظورت از چیز ویژه چیه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط J.AMD برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چه چیزی بیشتر مد نظرت هستش؟
البته خودم m3a785gxh/128m گرفتم که ۳ تا pci-e داره اون رو هم یه نگاه بنداز ببین خوشت میاد ( قیمتش 10 تومن گرونتره )
http://www.asrock.com/mb/overview.as...M3A785GXH/128M
مین ازراک خیلی خوش قیمته و از نظر کارائی تستش کردم در حد تیم ملی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای کار خونگی و آور کلاک در حد معمول چیزی کم نداره
ولی اگر قصد آورکلاک خیلی سنگین داری بهتره یه مین ۸ فاز به بالا بگیری مثلا برند گیگا با قیمت حدود ۱۱۰ تومن
http://www.gigabyte.com.tw/Products/...ProductID=3096
البته دقت داشته باش چیپست این مین 770 هستش که ۴ مدل قدیمی تر از 785 هستش برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ویرایش : لینک گیگا اشتباه کپی شده بود برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط nima_hl در تاریخ 17-11-09 انجام شده است
J.AMD (18-11-09), MicroSystem (17-11-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks