تفاوت انچنان زیاد نیست چون الان این گرافیک ها رو با رم DDR3 و DDR4 هم تست کنی نتایج شبیه به هم میشه !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohamad.j برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در سطح های بالا که وقتی ترافیک پردازشی بیش از 150 تا 200 گیابیت بر ثانیه بشه اون موقعه رم مهم میشه اون مقدار پردازش رو میشه توی گرافیک های رده بالا دید در این سطح زیاد اهمیت بالای نداره
QUOTE=mohamad.j;345964]تفاوت خيلي هست ولي ميخوام بدونم كه در مورد رم هم اينقد تفاوت هست يا نه
بنچماركي هم هست كه تفاوت رم رو نشون بده بين ddr4 وddr3
Sent from my iPhone using Tapatalk[/QUOTE]
شما در مورد کارایی سیستم توی بازی پرسیدید ، در بقیه جاها خیلی تفاوت بین DDR3/4 وجود داره






پاسخ با نقل قول
Bookmarks