سلام خسته نباشید یه سوال دارم بین من و دوستم یه بحثی به وجود اومده در مورد مادربورد دوستم میگه مادر بورد 200 تومنی بردار و مابقی رو هزینه پردازنده کن و یک corei7 بردار! میخواستم شما بگین که ایا راست میگه؟
کاربر شهرسختافزار
سلام خسته نباشید یه سوال دارم بین من و دوستم یه بحثی به وجود اومده در مورد مادربورد دوستم میگه مادر بورد 200 تومنی بردار و مابقی رو هزینه پردازنده کن و یک corei7 بردار! میخواستم شما بگین که ایا راست میگه؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks