سری مادربردهای P5Q از Asus هم مناسب هستن اما من قیمت P5Q را در مشهد (در همین هفته) حدودا 180 دیدم!
برای ایشون که از سیستم کارایی بالایی انتظار ندارند (با بودجه ای که مطرح شد) انتخاب بردهای P45 نمیتونه توجیه داشته باشه.
با تشکر
کاربر شهرسختافزار
سری مادربردهای P5Q از Asus هم مناسب هستن اما من قیمت P5Q را در مشهد (در همین هفته) حدودا 180 دیدم!
برای ایشون که از سیستم کارایی بالایی انتظار ندارند (با بودجه ای که مطرح شد) انتخاب بردهای P45 نمیتونه توجیه داشته باشه.
با تشکر
God save us everyone,
Will we burn inside the fires of a thousand suns?
For the sins of our hand
The sins of our tongue
The sins of our father
The sins of our young
Overclocker (12-08-08)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط PCminister برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عماد جان مشهد قیمت ها فضاییه شما وقتی یه چیزی میخوای بگیری چه کار میکنی !!!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی تهران P5Q با قیمت 150 و Q-E به قیمت 190 و Deluxe هم 230 !
اگر بازم این مین براش گرون تموم میشه که میتونه PK/EPU بگیره که 120 تهران پیدا میشه که در حد P5Q هست ! خیلی نزدیکن به هم هستن !!!!
بازم اگر این نه P5K SE !!!!!! پیشنهاد میکنم که از سری k تو mid reng ها اصلا به غیر از K EPU نگیر و سری Q هم هر کدوم که دوست داشتی و پولت رسید !!
با تشکر.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
من اينجا P5Q 170000 و P5K/EPU 130000 هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوست عزيز انجمن جاي پيشنهاد دادنه (اين پيشنهاد هاست كه ميتونه آدمو زودتر به مقصد برسونه )برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط *A L I* برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حالا شما بريدي ميتوني پيشنهاد نديبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
يه سوال هم از شما داشتم؟ميخواستم اگه ممكنه سيستم شما رو هم بدونم؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خداوند مي فرمايند :
هرگاه بنده اي مرا مي خواند
آن چنان به سخنان او گوش مي دهم
كه انگار بنده و آفريده ای جز او ندارم
اما شگفتا
بنده ام همه را طوري مي خواند
كه انگار همه خداي اويند
جز من
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks