نمونه ای از یک پردازنده با ضریب باز:
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
==================
اگر در اورکلاکینگ تازه کار هستین به شما توصیه میکنم از P35-ds3l استفاده کنید + 2180 که با یک خنک کننده مثل TX2 میتونین به فرکانسهای خوبی برسین.
در مورد بقیه سیستم هم میتونین از کارت 9600GSO با پاور AcBel 470 و رم Gskill PK (یا ترنسند) و کیس Tolip (به نظر من از Prince 6 زیباتره) استفاده کنین.
با تشکر






پاسخ با نقل قول

Bookmarks