تنها ایرادی که داره کارت گرافیک هست.
متاسفانه 8500GT اصلا کارت به صرفه ای نیست.
پیشنهاد می کنم 8600GT رو بگیری که P/P بهتری داره.
با تشکربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
تنها ایرادی که داره کارت گرافیک هست.
متاسفانه 8500GT اصلا کارت به صرفه ای نیست.
پیشنهاد می کنم 8600GT رو بگیری که P/P بهتری داره.
با تشکربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
MasterLan (04-08-08)
سلام ممنون از نظرتونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط *A L I* برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستيتش در مورد كارت گرافيك به خاطر اختلاف 8500با 5600 كه مبلغ 40000 تومان استبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
يه ايراد ديگه هم داشت در مورد اندازه پردازنده كه cpu يه پردازنده 65nm هست و مادربرد هم 45nm ساپورت ميكنه.البته خودم چون تخصص زيادي ندارم نميتونم نظر بدم.
ساير دوستان هم راهنمايي كنند.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks