یک سوال
GIGABYTE GV-R725XOC-2GI Radeon R7 250X 2GB
این خوبه واسش
فک کنم ی پاورهم باید بگیرم واسش
:-\
یک سوال
GIGABYTE GV-R725XOC-2GI Radeon R7 250X 2GB
این خوبه واسش
فک کنم ی پاورهم باید بگیرم واسش
:-\
بله کارت خوبیه نسبت به قیمتش .پاور تهیه کنید بهتر هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mrijoj برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
MSreco_value.png
www.madshrimps.be/articles/article/1000609/Gigabyte-R7-250X-OC-1GB-GDDR5-Video-Card-GV-R725XOC-1GD-Review
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks