ممنونم بابت وقتی که گذاشتی
در سیستمی که خودم بسته بودم کیس فاطر رو انتخاب کردم ولی هر جا پرسیدم گفتن کیفیتش خیلی پایینه و ممکنه اتصالاتش به مشکل بخوره و ....
اگه مادربرد گیگابایت بگیرم تفاوتی در کیفیتش داره؟
کاربر شهرسختافزار
ممنونم بابت وقتی که گذاشتی
در سیستمی که خودم بسته بودم کیس فاطر رو انتخاب کردم ولی هر جا پرسیدم گفتن کیفیتش خیلی پایینه و ممکنه اتصالاتش به مشکل بخوره و ....
اگه مادربرد گیگابایت بگیرم تفاوتی در کیفیتش داره؟
کاربر شهرسختافزار
شاید اون کیس بد اسمبل شده یا ضربه خورده ! البته الان توی سایت خود فاطر نگاه میکردم، مدلی که معرفی کردم رادیاتور خنک کننده آبی رو ساپورت نمیکنه ! ابعاد فن پردازنده هم با پیزی که در دیجیکالا بود فرق میکرد و فن های بادی بزرگ هم رو ساپورت نمیکنه ! حتما این موارد رو مد نظر داشته باش.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Ar2782 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
گیگابایت هم خوبه - فقط در نظر داشته باشید که
1- ddr5 ساپورت کنه
2- هیت سینک برای چوک ها (اطراف CPU) و هیت سینک SSD M.2 و هیت سینک چیپست داشته باشه تا موقع بازی به مادربرد فشار نیاد
اگر زیاد فریم خیلی بالا براتون اهمیت نداره ، RTX 4060 8Gb تهیه کنید ، مصرف برق پایینتر و در نتیجه تولید گرمای کمتر داره - از لحاظ کارایی فکر نکنم 15 درصد اختلاف داشته باشند
آخرین ویرایش توسط rbm در تاریخ 31-10-24 انجام شده است
CPU: core i3 12100f
2666 Ram: 2*8 DDR4
Motherboard: Gigabyte H610 S2 H
VGA : RTX 2060 Super 8GB
HDD + SSD + NVme2
Power:600 Green
Ar2782 (31-10-24), Speed Racer (17-11-24)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks