نسل جدید رایزن بعید میدونم امسال وارد بازار ایران بشند . اوایل سال 97 احتمالا برسند
برای رایزن 1800x من برد MSI X370 GAMING PRO CARBON یا مادربرد GIGABYTE AX370 GAMING K7
رم ها هم دو ماجول 8 گیگ باس 3000 و با تاخیر 15 از سری کروشیال بالستیکس تاکتیکال
کیس هم گرین Z4 انتخاب مناسبیه
SSD هم سامسونگ 850 EVO با ظرفیت 250 گیگ
پاور هم کولر مستر V650
در مورد گرافیک با توجه به وضعیت این قطعه کامنت خاصی نمیتونم بدم .
میتونی 1060 با حافظه 6 گیگی بگیری






پاسخ با نقل قول
Bookmarks