خوب این سه قطعه ای که گذاشتین عالی هستن ولی فکر کنم با توجه به بودجتون یکم گرون دربیاد!! پردازندتون هم 8 هسته ای هست و بحثی درموردش نمیشه کردبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید گرافیک 6970 هم که غولی واسه خودش هست و مطمئنن تا چند سال هیچ مشکلی نخواهد داشت! برند گیگا هم یه بند معتبر کارت گرافیک هست که دارای 3 سال گارانتی آوازنگ هست
درکل قطعاتی که خودتون گذاشتین عالی هستن و اگه مشکل بودجه ندارین بهترین انتخاب هستن






پاسخ با نقل قول


Bookmarks