ممنون
نظریت همه رو گرافیک یه چیز بوده و مادربرد هم تقریبا مشابه بوده بین p5q و p5q-le نظرات فرق داره که با دلیل ممنون میشم توجیه کنید که علت انتخاب چی بوده
بنظر شما quad6600 چطوره؟
کاربر شهرسختافزار
ممنون
نظریت همه رو گرافیک یه چیز بوده و مادربرد هم تقریبا مشابه بوده بین p5q و p5q-le نظرات فرق داره که با دلیل ممنون میشم توجیه کنید که علت انتخاب چی بوده
بنظر شما quad6600 چطوره؟
============
life is a road and you are its passengers
so ,
be careful about the value of your times ,
maybe you wont be in the road tomorrow
============
مدیر انجمن سخت افزار
در مورد کارت گرافیک به این دلیل هست که قیمتش عالیه.(بازار قیمت بگیرید متوجه میشید)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط CENTRALPC برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
p5q و le هم چیپشون فرق می کنه (P45 و P43) که به علت بودجتون بنده le رو پیشنهاد دادم. البته دوستان بدون کیس و رایتر نوشته بودن که اگه اینا رو نیاز ندارید با همون P5Q در می آد 700.
Q6600 هم قدیمیه هم داغ هم گرون.البته به نظر من.
To improve is to change. To perfect is to change often
CENTRALPC (17-06-09)
کاربر شهرسختافزار
ممنونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط htondkar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
p5Q-LE هم قیمتش تقریبا همینه دیگه درسته؟
ترجیح میدم ASUS یا GIGA بردارم تا سایر برند ها
P5Q بردارم و سی پی یو رو م 9400 بردارم چطوره بنظرتون؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط XFXForce برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
============
life is a road and you are its passengers
so ,
be careful about the value of your times ,
maybe you wont be in the road tomorrow
============
کاربر شهرسختافزار
این سیستم چطوره دوستان؟ فکر کنم حدود 790 در میاد
GIGABYTE - EP45-UD3R
Intel Core 2 Quad Q9400 - 2.66GHz - 45 nm
Ram:2*2 Gig Team Group PC2-8500
Western Digital - SATA 2 - 500GB
VGA: Zotac GTX260 2
Power Supply GREEN - GP535AB
============
life is a road and you are its passengers
so ,
be careful about the value of your times ,
maybe you wont be in the road tomorrow
============
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks