اون گرافیک قدیمی مناسب این سیستم نیست . با مصرف بالا .
گرافیک نظرم روی 750TI با برند زوتک هست .
پاورت هم مناسبه
اون گرافیک توی gpu بنچمارک نگاه کردم از HD 530 امتیازش بیشتر بود، یعنی هیچ جوره جواب نمیده ؟ البته فکر کنم directx 11 ساپورت نمیکنه.
نظرتون در مورد اون مانیتور Asus چیه ؟ چون شاید مجبور بشم اونو بردارم.