همه قطعات خوبن ولی اگه میتونستی ssd رو بعدا میگرفتی و بودجت رو افزایش میدادی گرافیک 470 rx یا 570 rx میگرفتی خیلی عالی میشدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط haj_farbod برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks