من باتوجه به بودجتون نوشتم چرا ارزش خرید نداشته باشه شما به اندازه ای که پول خرج میکنی قطعات بهتری میگیرید .خوب وقتی گرافیک رو میخواین بعدا بخرید و هارد و کیس هم دارید من سیستم دیگه ای پیشنهاد میدم .اینکه تو افتر و 3d حرفه ای نیستید باید تصمیم خودتو رو بگیرید به صورت جدی میخواید کار کنید یا نه چون 4میلیون دارید هزینه میکنید غیر از گرافیکبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط haj_farbod برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks