اولا این هارد دارای دوران سیلندر 5400 در دقیقه است و این باعث میشه سرعت هارد به خودی خود پائین تر از مدلها با سرعت چرخش 7200 باشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mahdi1995 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوم اینکه یک تکنولوژی داخل این هارد هست که زمان بیکاری هارد را خاموش ( پارک ) میکنه که زمانی که سیستم بیکار میشه مرتب هارد خاموش روشن میشه
سوم اینکه این هارد برای بکاپ سنترها یا هارد دوم طراحی شده که در این حالت به دلیل خاموش شدن زمان بیکاری ( که بالا توضیح دادم ) مصرف بسیار کمی پیدا میکنه
چهارما این هارد نسبت به هارد بلک دارای یک پردازنده کمتره که زمانی که تست خواندن و نوشتن همزمان انجام بده بشدت افت سرعت داره
به هر حال اگر نمیخواهید پول زیاد برای یکی از مهمترین قطعات کامپیوتر که کارش نگهداری کل اطلاعاتتونه پرداخت کنید لااقل یدونه هارد سیگست دور بالا بخرید
پینوشت : عزیز شما کلی وقت بنده را گرفتید من کلی صحبت و دلیل آوردم بعد رفتین بازار دزدا هر چی اونا بهت دادن خریدی انتظار داری الان من چه حالی داشته باشم
720 هزار تومن پول بیزبون دادی یک پاور خروس نشان گرفتی که چی ؟
مگه ما کلی در مورد پاور صحبت نکردیم ؟
به جای این پول یدونه ssd کوچیک مینداختی کنار این هاردت که لذتشو ببری
به هر حال سیستمیه که خریدی مبارکت باشه






پاسخ با نقل قول
Bookmarks