890fx Deluxe4 حدود 210 تومنه و برای کار شما تفاوت چشمگیری با 870 ندارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Darkstreet برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
890 دارای مدار تغذیه 8 فازه که در آورکلاک سنگین یا رندرهای طولانی مدت به کار میان
اگر شما بخواهید از دو کارت گرافیک بسیار قوی یا از 3 کارت گرافیک در حالت کراسفایر استفاده کنید استلهای 16x مدل delux اندکی بهتر از 2 اسلت 8x مین 870 فریم ریت میدن






پاسخ با نقل قول

Bookmarks