ممنون ازتون
منظورم این بود که رندرهام cpu بیس هستن!!! با vray و Corona اکثرا کار میکنم
قطعا cpu برام مهمتر از gpu هست در حال حاضر
یه نکته ای هست
خودم هم نمیدونم چرا مادربورد سوخته. البته چندین بار در یک هفته قطع برق رو داشتم و بعد از 4 ساعت از قطع برق آخر که سیستم خاموش شده بود، وسط کار، یهو خاموش شد و دیگه روشن شد
یه تعمیراتی معتبر در خ ولیعصر تهران که بردم، گفت مادربورد سوخته و ارزش تعمیر نداره
حالا به نظر شما میتونه با نوسان برق سوخته باشه؟ چون محافظ برق Green line هم داشتم
نکته بعدی هم اینه، علیرغم مشکلی که مادربورد داره و ظاهرا سوخته، موقع خروج Cpu متاسفانه خودم یکم به پایه های Cpu آسیب زدم!!! به نظرتون ارزش داره پیگیر تعمیر از جاهای دیگه باشم؟ اگه جایی رو میشناسید تهران معرفی کنید
و اینکه کلا بهم بگید در صورت تعمیر ناپذیری مادربورد فعلی، به نظر شما اگه صرفا دنبال یه مادربورد مشابه همون Z170A باشم که با هزینه کمتر مسئله رو جمع کنم بهتر نیست؟ نمونه نو رو کجا میشه پیدا کرد؟
و اگه cpu رو بخوام رد کنم بره، اصلا خریدار داره؟ قیمتش چقدره؟






پاسخ با نقل قول

Bookmarks