رم چهار کاناله نیاز داریبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Optimus Prime برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بریدج هم این رو بگیر
MSI SLI Bridge 2WAY SLI HB
رم چهار کاناله نیاز داریبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Optimus Prime برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بریدج هم این رو بگیر
MSI SLI Bridge 2WAY SLI HB
DOOM999 (09-09-17), Optimus Prime (09-09-17)
کاربر شهرسختافزار
شما که اینقدر خوب داری پیش میری چرا دو عدد رم ؟ با این هزینه با این کارتهای گرافیک فقط دو تا رم 8 گیگابایتی ؟ رم رو خیلی دست کم گرفتی برادر . یه بسته 4 عددی 32 گیگابایتی که خیلی بهتره . هم از لحاظ کارایی هم از لحاظ زیبایی . همه اسلاتهای مادربردت هم پر میشه .
اما چون کارت گرافیکت MSI هست خوب مطمئناً بریجش هم از همین مارک باشه سازگاری کامل داره . تجربه نشان داده قطعات از یک کارخانه باشند با هم سازگارند .
اما به نظربنده این مادربرد و دو کارت گرافیک از نیازهای شما بسیار بسیار بیشتره . شما میخوای دو عدد رم بگیری در حالی که مادربرد انتخابی 8 اسلات رم داره ؟ به نظر شما منطقیه ؟ این مادربرد برای کسانیست که 64 یا 128 گیگابایت رم استفاده میکنند برای کاری که نیاز دارند .شما هم نیاز داری ؟ اگه نداری پس داری پولت رو دور میریزی .مقاله سایت شهر سخت افزار درباره خرید کارت گرافیک و SLI کردن کارت گرافیک های امروزی رو بخون . همین تک کارت بسیار قدرتمنده و نیازی به دو عدد نیست . با دو تا کارت می خوای چکار کنی که یک کارت نمیتونه .
پیش از خرید ، مطالعه فراوان کن وگرنه چند میلیون بیخود و بیجهت هزینه کردی .
Optimus Prime (10-09-17)
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط P-Ravesh برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عارضم خدمتتون که شما به مطالب بالا التفات نفرمودین
رم ۳۲ بود که الان کردمش ۶۴ گیگ
۱۲۸ هم میتونم بکنم منتها چون MC کواد چنل هست واسه همین دیدم ارزش نداره مخصوصا که ۱۲۸ برا من نیاز نیست
در مورد گرافیک هم عارضم خدمتتون که الان ۸ رور هست که دارم تحقیق میکنم
برای رزولوشن 4K اونم همه چیز در حالت ULTRA یدونه 1080 Ti کم میاره
رزولوشن میانگین میرسه به زیر ۴۰ تو GTA V
تو بعضی بازی ها هم که اوایل آپدیت برا SLI نیومده بوده خوب ۲ تا کارت گاها خراب میکردن ولی بعد آپدیت Scaling عالی شده
بالای ۳۰-۴۰ درصد بطور میانگین
من نمیخوام تو بازی Min FPS بیاد زیر ۶۰
کاربر فعال انجمن سختافزار
تبریک میگم دیگه بهتر از این نمیشد. اگه عکس کیس رو تو که انجمن قراربدید خوشحال میشیم مخصوصا تو تایپیک عکس های جالب از کیس و سخت افزار و کامپیوتربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Optimus Prime برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD>INTEL (10-09-17)
به روی چشم حتمابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط DOOM999 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
البته بورد رو بهم گفتن آبان ماه میاد
باز هم ممنونم که حامی بودین
DOOM999 (11-09-17)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks