چیزی که خودتون معرفی کردین با عرض پوزش زیاد جالب نیست و خیلی زود افت خواهد کرد برای ارتقاء هم که اصلا جالب نیست ضمن این که خرید مانیتور CRT دیگه مدتی هست که ارزش نداره به حر حال این هم پیشنهاد من سیستمی که خودم برای یکی بستم توی تاریخ 88/5/19 قیمت ها رو هم دقیقا از روی فاکتور میگم .
MB GIGA MA780 GUD3H قیمت 110 هزار تومان
CPU AMD Athlon II 245 قیمت 83 هزار تومان
L.G DVD_RW 20X sata قیمت 29 هزار تومان
power green 330 قیمت 28500
ram rider ( که جدید مد شده جای فلاپی می زارن ) قیمت 5 هزار تومان
HDD hitachi 320 G قیمت 48 هزار تومان
ram king 2G 800 گارنتی سریر ( چند روز رم گرون شده ) قیمت 28 هزار تومان
case معمولی قیمت 25 هزار تومان
جمع اینها کلان شده 357 هزار تومان من فقط یک کیس یبسته بودم
حالا یه مانیتور لازم دارین که سامسونگ یه مدل داره 19 اینچ با قیمت 145 هزار تومان اسم مدلش دقیق یادم نیست اما مشخصات چندان خوبی نداره اما مثلا مدل 17 اینچ LG W1752S مشخصات خوبی داره ظاهر زیبای هم داره قیمت هم فکر کنم 155 هزار تومان باشه
کیبرد و موس هم 15 هزار تومان خوبه
سیستم بالا کلا میشه 527 هزار تومان اما مزیت هاش نصبت به سیستم پیشنهادی بالا مادربرد و پردازنده هر دو AM3 هستند پردازنده ای که گفتم 1 ماه نشده به بازار امده و از 5200 اینتل خیلی بهتر حتی می تونین جای اون یه فنوم 3 هسته ای قرار بدین با همین حدود قیمت 8650 یا 8450 باید توی رنج 80 تا 90 تومان باشن اما خوب برای اون چیزی که مد نظر من بود این CPU بهتر بود و هم اینکه AM3 بود مادر بردی که معرفی کردم با اینکه گرافیک انبرد داره اما 2 تا در گاه PCI ex داره دوال بایوس و مثل مادر برد های جدید گیگا از لایه مسی 2 انسی داره که برای دفع گرمای مادر برد و اگر یه وقتی اورکلاک خواستن بکنن به درد می خوره نسبت به سیستم شما مانیتور بهتری داره که خیلی تو چشم تر هم هست علاوه بر مزیت های دیگش هارد بالا تر و ...
اما ایراد خوب گرافیک انبرد برای بازی یه کم ضعیف با این حال نصبت به کارتی که خودتون معرفی کردین شاید 30 درصد ضعیف تر باشه با ین حال حسن چیپ 780 این که اگر خواستین گرافیک رو بالا تر ببرین می تونین بدن یه کارت ارزون تر کنارش قرار بدین و چیپ آنبرد با کارت شما هر دو با هم کار کنن و توانشون با هم جمع بشه البته کارت گرافیک حتمی باید ATI باشه و از یه سری .
به هر حال فکر کنم کارت کم هست اما بقیه قطعات خیلی بالا تره اینم نظر من بود دیگه.






پاسخ با نقل قول

Bookmarks