دوست من GTX295 همیشه از 4890 بالاتر هست و خواهد بود ! چون یک کارت 2 جی پی یو هستش !
اما وقتی 2تا 4890 با هم کراس فایر میشن بازده حدود 93% ( Toms hardware و Techpower up ) داره !!!
و در همین سایت های بالا کاملا" اعلام شده که چینش چند کارت گرافیک با استفاده از ATI همیشه بازده و عملکرد قویتری داره !
و چون شما 1 کارت گرافیگ می خوای بگیری 275 خیلی خوبه !!
البته اگه اهل آور کلاک هستین ATI HD4890 رو از Sapphire بگیرین و می تونید راحت فرکانس رو تا 1Ghz آور کنید که اون موقع کاملا" قضیه فرق میکنه !