دوست عزیز در مواقعی که قصد ارتقاء سیستم رو دارید سعی کنید در توان مالی خودتون به نحو احسن سیستم رو به روز کنید به طور مثال در حال حاضر به خاطر اینکه شما حافظه DDRII دارید اصلاً استفاده از همون حافظه های قبلی رو بهتون پیشنهاد نمیدم و بهتره مادربورد و سی پی یو و رم های سیستم قبلی رو بفرشید و قطعات جدید جایگزین آن کنید و در مورد منبع تغذیه فکر میکنم مناسب باشه ولی اگر گرافیک قوی مد نظر داری باید اون رو هم عوض کنی .


پیشنهاد من :
Main : M.B ASROCK M3A785GXH/128M = 106000toman
cpu : CPU AMD Athlon X2 240 = 60000Ttoman
Ram : 2*1 GB DDR3 1600 Gskill = 80000 toman
VGA : Asus ATI 4770 Furmola 512MB DDR4 = 150 toman

این پردازنده دمای فوق العاده پایینی داره با فن استوک در حالت لود 30 درجه سانتیگراد هست و با 30 در صد اورکلاک تا فرکانس 3.6 'گیگاهرتز که خیلی افزایش کارایی پیدا میکنه و یک اور کاملاً مطمئن هم هست بیش از 40 درجه نمیشه البته با وجود حافظه های خویب که توصیه شده میتونیخیلی بیشتر از این مقدار اور کنی .