سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ممنون از راهنماييتون
من چرا مجبور ميشم از اسلت 4 استفاده كنم؟متوجه منظورتون نشدم
اگه منظورتون فضا است براي گرافيك اولي يعني گرافيك اونقدر بزرگ باشه كه نتونم رو سومي كارت ديگه اي بزارم فكر نكنم مشكلي پيش بياد
با توجه به راهنمايي شما در مورد گرافيك من برند evga رو انتخاب كردم چون ارزونتر از گيگابايته.البته Gainward هم هست كه 60 تومن از evga ارزونتره كه من باهاش حال نميكنم. تو يه ريوييو تو تامز ديدم evga از 8 برند خود سرتر بود(مقام دوم رو داشت)فكر كنم با گارانتي فارس تو ايران باشه.حالا اگه گارانتي خوبي هست همينو بگيرم.با يدونه 460 چه تعداد از بازي ها رو تو رزلوشن 1900*1080 ميتونم با آخرين جرئيات بازي كنم؟ تا وضعمون خوب بشه و يدونه ديگه بگيرم.اگه مانيتور 24 به بالا گرفتم كه رزلوشن بالاتري داشت چي؟460 جوابگو خواهد بود؟2 تا 460 چطور؟
CPU : CORE I7 950 = 255
MAIL : GIGABYTE X58A-UD3R = 387
RAM : G-SKILL TRIPLE CHANNEL 6 GIG 2000 (PERFECT STORM) = 300
POWER : GREEN 1000 W GOLD = 255
VGA : EVGA 460 GTX = 330






پاسخ با نقل قول
Bookmarks