زاویه دید رو من عرض کردم . باید ببنید گیم در الویت شما یا فیلم و برنامه های گرافیکی خیلی ساده است . من به شخصه BENQ رو انتخاب میکردم .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mtostar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks