با سلام
خوب مثل اینکه این تایپــــــیک من هم به این شبیه هست البته با بودجه کمی بالاتر
خوب به نظر شما من چه تغییری می تونم در این قطعات بدم
کاربر شهرسختافزار
با سلام
خوب مثل اینکه این تایپــــــیک من هم به این شبیه هست البته با بودجه کمی بالاتر
خوب به نظر شما من چه تغییری می تونم در این قطعات بدم
Comodo Internet Security
عضو VIP شهرسختافزار
با سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط K1LOU برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوست عزیز بهترین کار شما این هست که سی پی یو رو 2100 کنید و خوب در صورتی هم که بازی قرار هست با سیستم ها بشه یک گرافیک تهیه کنید و برای سیستم بگذارید کارایی دقیق رو بگید تا بتونم بهتر بتون کمک کنم
موفق باشید
New Season
K1LOU (22-02-12)
کاربر شهرسختافزار
با تشکربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط G81 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فکر کنم مهرداد عزیز داره توی همون تایپیک یک پیشنهاد میده
خوب به هیچ وجه قرار نیست بازی انجام بشه چون سیستم اداره هست
کاربرد
خوب استفاده خاصی سیستمها ندارن کار با برنامه های افیس - و اینترنت و شاید هم کلاسهای آموزشی
ممنون میشم نظر شما رو هم بدونم
با تشکر
Comodo Internet Security
Moein (22-02-12)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks