330 هست دوست عزیز و برد بسیار خوبیه .برای گیم یا ورک استیشن ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amilreza برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
330 هست دوست عزیز و برد بسیار خوبیه .برای گیم یا ورک استیشن ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amilreza برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
M3RS4D 50062 (16-08-15)
کاربر شهرسختافزار
مادر برد و گرافیکی که amd>intel پیشنهاد دادن تقریبا توی همون رنج قیمت قطعاتیه که خودتون مد نظرتون بود و به نظر بنده هم خوبه
برای گرافیک Zotac GTX 750 Ti 2GB برداری بهتره در ضمن اختلاف قیمت زیادی هم نداره .
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks