میتونید 3200 بگیرید . من مدل رمی از شما ندیدم . 3000 باس با CL15 ارزش خرید بالایی دارد .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط rakhshani برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همیشه ارزش خرید هم در نظر داشته باشید . رم 3200 قیمت بالاتری داره ولی در عمل با رم باس 3000 و CL15 تفاوت چشمگیری ندارد .






پاسخ با نقل قول
Bookmarks