درود
سوالی در مورد کارت گرافیکی داشتم کارت گرافیک سیست خودم گیگا بایته gt 610 بعضی نظرشون اینه که کارت گرافیکهای گیگا کیفیت خوبی ندارن اگه خوب نیستن چه برندهایی خوبه و اولویت دارن ممنونم
کاربر شهرسختافزار
درود
سوالی در مورد کارت گرافیکی داشتم کارت گرافیک سیست خودم گیگا بایته gt 610 بعضی نظرشون اینه که کارت گرافیکهای گیگا کیفیت خوبی ندارن اگه خوب نیستن چه برندهایی خوبه و اولویت دارن ممنونم
این هم از اون حرفاست . کارت گرافیک های یکی از بهترین کارتهای تولید شده در بین سازندگان کارت گرافیک هست . خنک کننده windforce 3x گیگابایت قویترین ایر کولر برای کارت گرافیک هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mosafer=22 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://www.tomshardware.com/reviews/...-960,4038.html
http://dota2.ru/news/4811-itogi-goda...dlya-gejjmera/
alksdj (03-03-15), M3RS4D 50062 (04-03-15), mosafer=22 (03-03-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks