Gskill AEGIS 4GB 1600Mhz CL11 DDR3
دو ماجول
---------
پاور همون کولر مستر بگیرید . دلیل برتری گرین گفتند ؟
من نظر خودم رو میگم و به حرفی میزنم کاملا اعتقاد دارم .
Gskill AEGIS 4GB 1600Mhz CL11 DDR3
دو ماجول
---------
پاور همون کولر مستر بگیرید . دلیل برتری گرین گفتند ؟
من نظر خودم رو میگم و به حرفی میزنم کاملا اعتقاد دارم .
Cyberlife (22-01-16)
ممنون، نه دلیل خاصی نمیارن فقط میگن که گارانتی و خدمات گرین بهترهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
البته شاید به خاطر این باشه که نماینده گرین هستن و سودشون توی
تبلیغ محصولات گرین هست.
من نظرم کولر مسترهست و دلیلش هم بررسی هاش هست که تو سایت های معتبر وجود دارد . گرین هم قابل احترامه برای من . ولی اگر پیشنهادم بود تو لیستی که دادم بود .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Cyberlife برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Cyberlife (22-01-16)
با توجه به تاخیر کمتر و هیت سینک بهتر آیابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Gskill Ripjaws X 8GB 8GBx1 1866Mhz CL10 بهتر نیست؟
نظرتون راجع به رمهای Geil EVO POTENZA و Evo Veloce و Corsair Vengeance چیه؟
اینها در حد Gskill هستن؟
آخرین ویرایش توسط Cyberlife در تاریخ 22-01-16 انجام شده است
Gskill Ripjaws X 8GB 8GBx1 1866Mhz CL10
اگر رم بالا موجوده بگیریذ و بدون مشکل روی 1600 ست میشه . میتونی با CL9 توی 1600 بالا بیاریش
Cyberlife (22-01-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks