اسكاي ليك خيلي خوبه ولي حيف بودجه نيست قيمتش خيلي ميره بالا به خصوص رم ddr4 گرون ميكنهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Sent from my iPhone using Tapatalk






پاسخ با نقل قول

Bookmarks