هر دوکارت از یک gpu استفاده میکنند 760 . ولی یکی 4 گیگابایت حافظه دارد و یکی دو گیگابایت . هر دو از خنک کننده windforce 3x شرکت گیگابایت بهره میبرند .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SayeyeZohor برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مدل 4 گیگ رو بهت پیشنهاد میکنم .
Gigabyte GeForce GTX 760 4GB Video Card Review - 2GB or 4GB of VRAM - Legit ReviewsGigabyte GeForce GTX 760 4GB








Bookmarks