معذرت xmp چیه؟
یعنی اون اختلافی که در رم 1333 و 1600 هست بین 1600 و 2400 نیستش؟
کاربر شهرسختافزار
معذرت xmp چیه؟
یعنی اون اختلافی که در رم 1333 و 1600 هست بین 1600 و 2400 نیستش؟
قابلیت اینتل برای استفاده از رمهای بالای 1600 بر روی مادربردهای هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط tanshat برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
M3RS4D 50062 (21-09-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks