سلام
میخواستم بدونم که ایا العان قیمت ها برای خرید سیستم نسبت به 1ماه پیش بالا رفته و یا تغییر چندانی نکرده؟
درکل ایا شما العان رو زمان مناسبی برای خرید سیستم میدونید یا بعد از عید رو پیشنهاد میکنید؟
سپاس