من یک مورد اضافه کنم تا شما که کار رندر و ... دارید کمی بازتر بتونید نگاه کنید
ببین دوست من در حال حاضر بیشتر نرم افزار ها دارند به Cuda انودیا رو میارن و این امر به قدری فراگیر شده که روزانه بیش از 3 نرم افزار دارند روی پروژه های خودشون کار میکنند تا بتونند از این امکان استفاده کنند
حالا این Cuda چی هست ، این تکنولوژی مربوط میشه به گرافیک های انویدیا که کاربردش کمک به پردازنده هست در انجام کارهای محاسباتی که میاد و از گرافیک به عنوان تویکر ( Tweaker ) استفاده میکنه تا به عملیات ها سرعت بده
تا اونجایی هم که من میدونم نسخه جدید تری دی مکس ، فتوشاپ و چندین نرم افزار معروف دیگه دارند از این قابلیت استفاده میکنند
من اگر جای شما باشم یک هزینه ی بیشتر میکنم و یک گرافیک GTX460 تهیه میکنم که هم بتونم از دایرکت ایکس 11 ، فیزیک و Cuda استفاده کنم
موفق باشید ، سید امیر






پاسخ با نقل قول
Bookmarks