Asrock هم بدك نيست اگه دوست دارييد مدل بدم ولي گارانتي آواژنگ گيگابايت خيلي قويتره
کاربر شهرسختافزار
Asrock هم بدك نيست اگه دوست دارييد مدل بدم ولي گارانتي آواژنگ گيگابايت خيلي قويتره
کاربر شهرسختافزار
لطف می کنید. فقط مدلی باشه که حتما تو بازار باشه. اگه لینکی از فروشگاه های اینترنتیش دارین لطف کنید.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط STUXNET برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks