دوستان امروز کیس میرسه دستم،
هرگونه راهنمایی راجع به اسمبل هم داشته باشید ممنونتون میشم. دفترچه قطعات راهنمایی کامل داره به زبان انگلیسی که میخوام از رو همونا پیش برم.
ولی خوب به هر حال از قدیم گفتن تجربه یه چیز دیگه است. :)
رو چه نکاتی بیشتر دقت کنم، چه اشکالهایی متداولی ممکنه پیش بیاد و ...
الان مثلاً این کیس 3 تا فن داره که نمیدونم به کجا باید وصل بشه؟ روی مادربرد 3 تا جای سوکت هست که نوشته SYS_FAN باید به همونا وصل کنم؟ بعداً اگه خواستم برای مثال 2 تا فن اضافه کنم به کیس، اونوقت این فنهای جدید رو به کجا وصل کنم؟ :D
کلاً در مورد اسمبل راهنمایی کنید ممنون میشم. :) چون تو اینترنت من مقاله به روزی راجع به اسمبل پیدا نکردم... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks