فکر کنم اگر بیشتر صبر کنی 6 هسته ای 32 نانومتری بتونی بخری که دیگه حرفی هم توش نباشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
فکر کنم اگر بیشتر صبر کنی 6 هسته ای 32 نانومتری بتونی بخری که دیگه حرفی هم توش نباشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط ViViD در تاریخ 19-08-09 انجام شده است علت: تغییرات دادم وحید جان
Going To Change New HardWare Soon
عضو VIP شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ViViD برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدنه عزيزم ... تا اون موقع خيلي ديره ... هرچه زودتر بهتر ... ميخوام گوشش رو ببرم !!! :دي برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks