گرافیک مجزا مشخصا بهتره و توی کودا پروسسینگ به کار میاد اما نه با بودجه ی شما،برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط resident برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اما بعدا حتما یک گرافیک میان رده مثل 3060 اضافه کنید بهتره.
12700k خب مشخصه که بهتره هم هسته های p ش بیشتره هم گرونتره چن میلیون.
از طرفی اگر برای 12600k یک aio240 میگیرید برای 12700k یک aio 360 باید بگیرید (اجباری نیست اما اگر میخواید پردازنده زیر رندر دچار ترمال تروتلینگ و کاهش کارایی نشه و عمر بیشتر داشته باشه این کارو بکنید)
که همین باعث میشه باز هزینه تون بیشتر بشه.
میشه سراغ 12700 غیر k هم رفت همه 8 هسته پر قدرت رو داره فقط به جای 8 هسته کم مصرف 12900 و کم قدرت 4 هسته داره. که اون 8 هسته پرقدرت خیلی مهم هستن.
اما قیمتش فقط یک میلیون از 12600k بالاتره؛ همچنین سر aio میتونید صرفه جویی کنید چون یک پردازنده 65 واتی توی pl1 و 180 واتی توی pl2 هست در حالیکه سری k میشن 125 وات pl 1 و تا 244 وات pl2 (بسته به مدلشون یکم فرق میکنه)
البته پردازنده 12900k تا بالای 300 وات هم مصرفش بالا میره و نسخه ks تا 350 وات
یک aio 120 خوب مثل antec neptune 120 تا 180 وات رو راحت جواب میده و حدودا 2 تومنه. در حالیکه برای یک 240 خوب حدود 3 میلیون و خورده ای و برای یک 360 خوب 4 وخورده ای به بالا باید هزینه کنید.
البته 240 ده میلیونی و 360 بیست میلیونی هم هست برای از ما بهترون.
حتی یک باندل اومده فقط کیس و کولر aio قیمتش 45 میلیون! یا مادربرد Z690 godlike حدود 70 میلیونه!






پاسخ با نقل قول
Bookmarks