سلام
از دوستان عزیزم آقا امید و xfxforce عزیزم ممنون می شوم نظرات خودشون را بفرمایند البته این دو عزیز لطف می کنند که نظرات خودشون را اعلام می کنند.
ممنونم از این دو عزیز گرامیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
از اساتید محترم هم اگر در این مورد که من سیستم می خواهم تهیه کنم اگر بتوانند نظرات خودشون رو اعلام کنند منت سر من می گذارند و من از نظرات این دوستان استفاده لازم رو می برم.
از سایت خیلی خوب شهر سخت افزار ممنونم
با تشکربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید








Bookmarks