مهدی جان مشکل سه چراغه شدن مال سری های اول هست و دیگه کمتر کسی این مشکل رو دارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mehdi_MaX برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نظر من هم نظر Trance جان هستش
شما هم یه ایکس باکس بگیر هم یه PC البته با یک مانیتور Full HD که هم بتونی ایکس باکس رو روی اون کار کنی هم واسه PC خوبه






پاسخ با نقل قول

Bookmarks