موافق نيستم. روي رزولوشن بالا با تنظيمات گرافيکي بالا 4850 هم بگي نگي کم مياره. چه خواسته 4770.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مثال Call of Duty 6 روي رزولوشن 1200٭1920 يا 1050٭1680.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks