دوست عزیز شما سی پی یو و کارت گرافیک پیشنهادیتون رو جا انداختید.اگه اشتباه نکنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط reza76622201 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
دوست عزیز شما سی پی یو و کارت گرافیک پیشنهادیتون رو جا انداختید.اگه اشتباه نکنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط reza76622201 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
درست مي فرمائيد. پردازنده هم يه دونه Q8200 کفايت مي کنه با قيمت 134000 تومان.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط samir777 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سر جمع بزنيد اگر نمي تونيد بفرمائيد تا از اول تنظيم کنم؟
کاربر شهرسختافزار
با تشکر .دوست عزیز کارت گرافیک رو بازم نگفتید.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط reza76622201 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
انگار مجبورم 600 تومان هزینه کنم تا اون چیزی که میخوام و به دلم میشینه رو جمع کنم.
مثلا میخوام رم 4 گیگ باشه.
با تحقیقاتی که من تو عرض 1 هفته اخیر داشتم به سیستمی با مشخصات زیر رسیدم .
حالا از شما و دوستان وارد و صاحب نظر میخوام نظر نهایی تون رو بدونم تا به نتیجه آخر برسم.
MB:ASUS P5QSE 112500 T
CPU INTEL COR 2 QUAD Q8300 146000T
RAM 2GB DDR2 *2 KING MAX 85000T
VGA GAIN WARD (GFORCE CHIPSET) 1GB 108000T
POWER MEMONEX 420 WATT REAL 39000T
H.D.D 500 GB 16 BAFER MAXTOR 53000T
CASE PERFECT 25000T
KEY BOARD 11000T
DVD RW SONY 28500T
TOTAL 608000T
در ضمن
دوستان تو سیستم زیر مثلا میتونیم cpu q8200 و vga رو جوری انتخاب کنیم که چیپش g force باشه
و 1 gb اما از نظر قیمت ارزونتر باشه که در کل بیاد زیر 600 تومان.به نظر شما چه مدلی رو انتخاب کنیم
خوبه؟.خواهشا برادرانه راهنمایی کنید.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ripek (29-01-10)
از پائین به بالابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط samir777 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
dvd sony رایتش حرف نداره ولی خوندنش مزخرفه . asus ، liteon پیشنهاد میکنم
هارد ماکستور اصلا پیشنهاد نمیدم طبق تجربه شخصی سیگیت خرابی کمتری داره
گرافیک گین وارد با چیپست gforce از 40-50 تومن داریم به بالا ، مدل چیپست و مشخصات رمش چیه ؟
پردازنده q8300 اگر به این قیمت باشه به نظر بد نمیاد ولی با سوکت 775 موافق نیستم
مین asus انتخابی شما برای آورکلاک زیاد مناسب نیست ( سوکت 4 پین تغذیه cpu ) ، امکان رید نداره (ICH10) و بنظر میاد تا ماکزیمم یکی دو سال دیگه سوکت 775 کاملا از دور خارج بشه
اگر میخواهید از همین سوکت استفاده کنید بهتره از آخرین چیپست این سری (48) خرید کنید که همین حدود قیمت داره
با این حدود بودجه اگر amd ببندین دستگاه شما قدرتی در همین حدود یا بالاتر خواهد داشت ولی لااقل تا 3-4 سال قابلیت آپگرید رو خواهد داشت
hassanshaikhi (29-01-10), ripek (29-01-10), samir777 (29-01-10)
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks