یه دنیا تشکر. انشاا... بتونیم جبران کنیم. (چجوریش رو خودم هم نمی دونم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید )
خواهش میکنم . دعا خیر شما کافیست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید