اتلون پیشنهاد ندادم، اتلون II ،معماری K10 ،تنها تفاوتش با فنوم II در کش L3 هستش.
CPU X4 PHENOM II 955 =155شما اگر پردازنده 640 با فرکانس 3 گیگاهرتز رو، 200 مگاهرتز اورکلاک کنید تا فرکانسش به 3.2 برسه( فرکانس 955) ، در اکثریت مصارف کاربریتون نتایج تقریبا یکسان خواهید گرفت، و بلکه در برخی موارد ممکنه بازدهی بالاتر هم بگیرید.
MB ASROCK 870 EX3 USB3 =120
RAM 2*2G 1333 KINGMAX =50
VGA GTS 450 1G DDR5 EVGA =150
POWER GP485B 80 PLUS =60
HDD SAMSUNG 500G F3 =55
CASE GREEN ZEST =30
DVD RW LITEON 24X =25
LCD SAMSUNG P20500 =190
=835
مادربردش بد نیست؛ اما با این مادربرد بهتر بود گرافیک ATI پیشنهاد بشه که در اینده امکان CF داشته باشید. همچنین فاقد پورت IDE هست و بیشتر به درد اورکلاکر ها میخوره تا یه دیزاینر
رمش خوب نیست،(در انتخاب رم با کیفیت دقت کنید) سازگاریش و کیفیتش پایینه. خرابیش رو هم دو مورد خودم داشتم که همین الان یکیش رفته گارانتی
گرین بد فرم قیمت هاشو بالابرده،برای مثال پاور 530A نسبت به چند ماه پیش حدود 18 هزارتومن افزایش داشته!!! هارد و کیس خوبه.
مانیتور کوچیکه، قیمتش بالاست،فول HD نیست، شما حد اقل به یه مانیتور 22 نیاز دارید تا بتونید در یک وسعت و ریزولوشن مناسب ،نتایج کار رو در کنار هم مشاهده کنید.
CPU: AMD Phenom2 X6 1075=215شما اگر قصد دارید کیفیت رو فدای قدرت سیستمتون کنید،بهتره به فکر معماری سندی بریج باشید تا شش هسته ای AM3 !!!
MB: ASRock 770 iCafe=80
RAM: Kingmax 4G(2*2G)DDR3 1333MHz=52
VGA: EVGA GeForce GTS450=150
HDD: Seagate barracuda7200.12 500GB=46
ODD: Liteon DVDRW 24X=24
Power: Memonex Silent EX L.N 480W=51
Case: Green MD121=30
Monitor: AOC 2036S=152
Sum= 800








پاسخ با نقل قول
Bookmarks