ببین نیما جان من خودم هم گفتم که برای الان 2 گیگ رم کافیه اما یه سوال از شما: چه تظمینی میکنید که تا فقط 6 تا 8 ماه دیگه این مقدار کافیه؟ بعدش من که گفتم برای این سیستم 2 گیگ در نظر میگیریم. البته نظر من روی رم 800 هست نه 1066 . از طرفی ارتقا رم هم کار آسونی هست و در صورت نیاز در آینده به راحتی میشه اونرو ارتقا داد.
Extreme جان من ازراک رو برد بدی نمیدونم و واقعیت بگم تا به حال هم با اون کار نکردم اما به نظر شما بهتر نیست برای چنین سیستم که بعضا ممکنه ساعت ها تحت فشار باشه یک برد قابل اطمینان تر انتخاب کرد؟ نظر من اینه که این کار ارزش پرداخت مبلغی بیشتر رو داره و به علاوه من خودم اگه باشم ، به شخصه چنین ریسکی نمیکنم!







پاسخ با نقل قول



Bookmarks