W2261VP مونیتور خوبیه . رم geil نگیرید بهتر هست .
همین که گفتن بهترین پیشنهاده
cpu ضعیفه ! از all in one بزن بزار رو cpu
مادر برد بهترم میتونی بگیری
W2261VP مونیتور خوبیه . رم geil نگیرید بهتر هست .
faridhitman (24-01-10), reza76622201 (24-01-10), ripek (24-01-10)
کاربر شهرسختافزار
با تشکر از شما من مانیتور samsung p22700 گرفتم !! اتخاب خوبی بودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
رم هم 2x 2gb apogee گرفتم !!!
تا فردا شب سیستمم میرسه به دستم.
اون موقع اعلام میکنم چی گرفتم تا همگی کف بر بشن !!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
رما چند !؟ تایمینگشون چیه !؟رم هم 2x 2gb apogee گرفتم !!!
در کل مبارک !
How long will I be waiting
To be with you again
Gonna tell you that I love you
In the best way that I can
I can't take a day without you here
You're the light that makes my darkness disappear
...
faridhitman (24-01-10), ripek (24-01-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks