اینجا یک فروم هست . شما تو هر تاپیکی دارید باعث مشکل میشید . این کار باعث میشه بحث از موضوع اصلی خارج بشه . اگر نظر کسی رو قبول ندارید گفتگو کنید ولی با لجبازی مشکلی حل نمیشه . کلا هر صحبت با دلیل و مدرک باشه همه دوستان میپذیرند احتیاج به نقل قول و ...
نداره رعایت کنید . چون دوستمون میخواد به نتیجه کامل برسه . سیستم پیشنهادی خودتون رو معرفی کنید این دوستمون هستند که در آخر تصمیم میگیرند






پاسخ با نقل قول


Bookmarks