یک گرافیک 4770 از سفایر اضافه کن . مادربرد هم A78AX-K بگیر رم هم 2 گیگ بگیر .
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یک گرافیک 4770 از سفایر اضافه کن . مادربرد هم A78AX-K بگیر رم هم 2 گیگ بگیر .
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط AMD>INTEL در تاریخ 14-11-09 انجام شده است
Rohham (14-11-09)
کاربر شهرسختافزار
دوستان امروز رفتم سفارش دادم تا فردا برم سیستم رو بگیرم سیستم تقریباً همون سیستم پیشنهادی آقای Hapalii عزیز شد با یکی
دوتا تفاوت....
CPU:x4 620
main:m3a785GHX
monitor:20500
odd:pioneer 24x
speaker یه چیز توپی شد!!!!!
گرافیک همون 5750
کیبورد و ماوس مونده
کیس هم Tolip رو گرفتم
مبارک اون کوچولو باشه
تشکر از تمامی دوستانی که پیشنهادات خودشون رو ارائه دادند امیدوارم که فردا بی هیچ دردسری بگیرم سیستم رو از چنگالشون...
راستی یه چیزی اون آقای فروشنده گفت که هارد رو جای سیگیت،وسترن بردارم 32 مگ بافر...فعلاً قبول نکردم...
اگر لطف کنید یه ماوس و کیبورد هم معرفی کنید که تا 20 تومن دئوتاش س هم شه ممنون می شم...تو نظر خودم X5 a4tech و کیبورد هم یکی از همین ال سی دی ها که قیمتش تقریباً 10 تومنه است..اگر پیشنهاد بهتری دارید ارائه بفرمایید
دست مزن!چشم ببستم دو دست راه مرو!چشم دو پایم شکست
حرف نزن!قطع نمودم سخن نطق مکن!چشم ببستم دهن
هیچ نفهم!!!این سخن عنوان مکن خواهش نافهمی انسان مکن
لال شوم!کور شوم!کر شوم!!! لیک محال است که من خر شوم!!!
MicroSystem (14-11-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks