WINDSHAPER DEEPCOOL NOTEBOOK
این چطوره؟
http://www.deepcool-us.com/Product/WIND_SHAPER/
یا این؟
http://www.deepcool-us.com/Product/N8BLACK/
من رو میز میزارم و عادت ندارم رو پا بزارم. و مانیتور 14 اینچ هست
کدام بهتر هست؟ ممنون از کمکتون
WINDSHAPER DEEPCOOL NOTEBOOK
این چطوره؟
http://www.deepcool-us.com/Product/WIND_SHAPER/
یا این؟
http://www.deepcool-us.com/Product/N8BLACK/
من رو میز میزارم و عادت ندارم رو پا بزارم. و مانیتور 14 اینچ هست
کدام بهتر هست؟ ممنون از کمکتون
عزیز این کولینگها فقط یه باد ملایمی به پشت نوت بوک می زنندبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط life24 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شما نوت بوک خود را ببرید بازار یدونش که به دلتون چسبید و از تیپش خوشتون اومد اندازه کنید بخرید
قدیما که از این قطعات ژینگول خبری نبود من یه قسمت از میزم را بریده بودم یه فن زیرش کار گزاشته بدم و نوت بوک رو همیشه اون قسمت میز قرار میدادم
یه جعبه کوچیک هم داشتم میگذاشتم در قسمت انتهای نوت بود که زاویه پیدا کنه و هوا بتونه رد بشه
حالا اینها اومدن همونو خوشگلش کردن و مدلهای مختلف دادن
بعضیا ثابتن بعضی هم متحرک شخصا از مدل قابل تنظیم خوشم نمیاد شما ممکنه خوشتون بیاد
به هر حال باید زحمت بکشید تشریف ببرید بازار خودتون ببینید خرید کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks