قیمتش چند بود آرش جان؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arash rashno برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کلاکها شو هم اگه داری بذار ...
Administrator
قیمتش چند بود آرش جان؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arash rashno برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کلاکها شو هم اگه داری بذار ...
قیمتش 50 تومن بودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کلاکش رو متاسفانه ندارم
سلام دوستان
من میخوام یه مودم adsl بگیرم asus am602 چون تا آخر هفته adsl بنده وصل میشه خود شرکت تموم کرده بود و پلنت داشت حالا یه سوالی داشتم این مودم گارانتی داره ؟؟؟؟؟
یه پاور هم میخوام بگیرم چون پاورم دم به دقیقه برق هارد قطع میشه و سیستم هنگ میکنه و صدای فن زیادی داره
حالا میخوام یه پاور 380 ریل گرین بگیرم به نظر شما خوبه ولی میخوام این پاور طوری باشه که مثلا بعدا خواستم core to duo بگیرم به راحتی اونو ساپورت کنه و تا 4و 5 سال مشکلی نداشته باشه به نظر شما این پاور مناسبه ؟؟؟؟؟؟؟
البته میخوام فعلا روی سیستمم پنتیوم 4 - 478 و 20 پین هست بندازم میباشد
ممنون
بای
اقا مهراد یه نگاهی هم به این بندازبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arash rashno برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ممنون
Administrator
بالاخره از همون شبدیز گرفتی ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arash rashno برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مودم رو فکر نکنم گارانتی داشته باشه ، یعنی اکثرا خود فروشنده ها گارانتی میکنن (مثلا 6 ماه )
در مورد پاور هم به نظرم اگه میخوای 5-6 سال دیگه جواب بده باید بالاتر بگیری ...
حداقلش باید یه 430 وات Real بگیری ... قیمت Green GP430A حدود 45 تومنه
پس مجبور میشم پاور نگیرم چون اینقدر ندارم قیمتش خیلی زیادهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حالا میخوام برم پیش آقا حمید بیبنم مودم رو با من چقدر حساب میکنه همون asus میخوام بگیرم
آره از شبدیز گرفتم چون همین شبدیز فقط منطقه ما رو ساپورت میکرد باهاشون قرار مدار گشتم که اگر فردا سرعت کم بود قطعی داشت یا مشکلی داشت گردن مودم ندازند .
یعنی میکرو کامپیوتر هم گارانتیش نمیکنه ؟؟؟؟
راستی برای نصبش باید چیکار کنم تو پی سی ورلد هیچ کس جواب نمیده
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks